Pranking Escorts In Amsterdam! (CHASED BY POLICE)

143 687
4 580
 
Komentáře
NELK
NELK - Před 27 dny
If you're reading this right now, we're on our way to London, UK!
Chad Folmar
Chad Folmar - Před 20 dny
Eat out every escort
Jack Killer
Jack Killer - Před 22 dny
NELK come to Ireland pleaseeeeeee
connor1ightning #
connor1ightning # - Před 27 dny
Colab with the sidemen
sean oloan
sean oloan - Před 27 dny
NELK come to Belfast Ireland
Conor Liverpool
Conor Liverpool - Před 27 dny
Go ireland next🇮🇪
Jonny Rocket
Jonny Rocket - Před 7 hodinami
I think 90 should work on things with Steve...... He should give Steve a nice juicy beejay
JIGA BOO
JIGA BOO - Před 13 hodinami
I thought Kyle was supreme patty
muddy_dirtbike
muddy_dirtbike - Před 16 hodinami
Take steve on a date and make up
Zarah levi
Zarah levi - Před 16 hodinami
I feel like these fairys are picking on 9-o lol hmu 9o I got you bruh I'll sleep these F Boyz.
Justin Shergill
Justin Shergill - Před 16 hodinami
Zarah levi ur a snowflake boi
Zarah levi
Zarah levi - Před 17 hodinami
My man got a beer belly now GG's
The hip-hop prophecy
The hip-hop prophecy - Před 17 hodinami
God Steve is annoying
Mr. Hooligan
Mr. Hooligan - Před 17 hodinami
Steve is just Vitaly's more crazy son.. Don't @ me
Burger Turtle
Burger Turtle - Před dnem
What’s the song on 12:45
charlie kenny
charlie kenny - Před dnem
90 BUDDY
MC_ wachin
MC_ wachin - Před dnem
Imagine stev-o joining the nelk bois
T Ty
T Ty - Před 2 dny
123 fuck you street
Joey Caruso
Joey Caruso - Před 2 dny
Imagine 90 without nelk
Timo Anthony
Timo Anthony - Před 2 dny
Literally every comment is about 90
Tyler Blevins
Tyler Blevins - Před 2 dny
I love you steve and nelk boys if you’re reading this
Endo Entusiasmo
Endo Entusiasmo - Před 3 dny
the american idea of fun = bothering people
HAAS MONKEY
HAAS MONKEY - Před 3 dny
That sucks ass to lose your cameras
Carlo Marques
Carlo Marques - Před 3 dny
God that asian kid is cringe
star galaxy
star galaxy - Před 3 dny
Terrible lack of effort.
BALLARDBITCHES
BALLARDBITCHES - Před 3 dny
I don’t think 9 0 is having fun
Caleb Greene
Caleb Greene - Před 3 dny
Go to Dallas TX
Grizzlyy Games
Grizzlyy Games - Před 3 dny
who else started dying when he said its on 12 3 fuck you street lmao
Chase Morgan
Chase Morgan - Před 3 dny
Every night you guys don’t get your dick wet, 90 has to drink a shot of someone’s cum.
Todd Enlow
Todd Enlow - Před 4 dny
Steve is my idol
Max Shepherd
Max Shepherd - Před 4 dny
Should have made him wear a strap on in public😂🤭
work workk
work workk - Před 4 dny
I imagine you boys getting pulled over and the cops opening a bunch of full send bags packed with coronas.
GEEF 100
GEEF 100 - Před 4 dny
cut that faggot shit out and we got solid content boys
Follow The White Rabbit
Follow The White Rabbit - Před 4 dny
Not funny at all. Retarded
Kevin Bunevaz
Kevin Bunevaz - Před 4 dny
What's the yellow jumper brand call at @1.34 please I gotta know
The Chowder
The Chowder - Před 4 dny
Yall niggas actin like you wouldn’t be in a mood if steve started humping you 4:07. Leave 9-0 alone, I can see why mans is stressed out.
grace pinker
grace pinker - Před 4 dny
Can someone please leave a time stamp for when the video actually starts so I can skip past all the time they tryna squeeze in to hit the past 15 minutes mark
Justin Marcus
Justin Marcus - Před 5 dny
9-0 went from most favorited of NELK less than a year ago to being hated by viewers just cause he has little more showtime and being himself rather behind camera
01DOGG01
01DOGG01 - Před 5 dny
2:30 - "You know it's fuckin legal here so..."
Nope, it actually ain't hahaha
Mushy.cheeerios1 Donut man
90 doesn’t even do anything in the videos🤷‍♂️
Mushy.cheeerios1 Donut man
90 should leave Nelk he sucks
crazy x music
crazy x music - Před 5 dny
Is nano a Filipino
That_One_Guy42069
That_One_Guy42069 - Před 5 dny
Nelk boys get fucked up with the trailer park boys
Omar Hasanain
Omar Hasanain - Před 5 dny
first time watching Nelk .what is vitaly doing with them !!
Henry Kopietzki
Henry Kopietzki - Před 5 dny
Come to geneva
Armand Lopez
Armand Lopez - Před 5 dny
I dont even know why you bring that 90 kid along his voice is fucking annoying and he’s always just a negative piece of shit
The Chowder
The Chowder - Před 4 dny
You’d be in a mood if someone pulled this shit on you 4:07
Lee Bentz
Lee Bentz - Před 5 dny
That break up was hard to watch! :(
Prank Police
Prank Police - Před 5 dny
FIRE NINE 0 !! He doesn't fit in and he does lame unfunny shit like getting $15,000 worth of cameras and $$$ footage stolen
SanV3GA_vV
SanV3GA_vV - Před 5 dny
I Love 9-0 I don't know why y'all acting against him🤦‍♂️⚡
The Chowder
The Chowder - Před 4 dny
SanV3GA_vV facts
SanV3GA_vV
SanV3GA_vV - Před 5 dny
What's that Song at 14:12 ?
Jordan May
Jordan May - Před 5 dny
He should have to do a 1gram dab every morning for a month
Diego Viera
Diego Viera - Před 5 dny
Het
Jason henke
Jason henke - Před 6 dny
Why do you guys deal with that fucker 9 0
RiZe DarkKnight
RiZe DarkKnight - Před 6 dny
everyone hating on 9 O but its funny af whn he kills it
DrewwBrokeL2
DrewwBrokeL2 - Před 6 dny
Get the fuck off 90 hes not mad all the time and he acts kinda funny stop riding him u bums
J.R King
J.R King - Před 6 dny
Come to Mexico let’s get fucked up
Wesley Dominguez
Wesley Dominguez - Před 6 dny
It’s called a Texas Tuck
A B
A B - Před 6 dny
get rid of 90 already
Advanced DabKing
Advanced DabKing - Před 6 dny
I feel like you guys deserve way more subs
John Lando
John Lando - Před 6 dny
Plot twist
The real reason Nelk brought Steve along was to get rid of 9-0 and it's happening slowly but surely
John Lando
John Lando - Před 6 dny
@High_visions sad but true
High_visions
High_visions - Před 6 dny
John Lando that’s sad
sprung-out gamer
sprung-out gamer - Před 6 dny
Just saw my friend from Ireland in this video 😂
Xtreme Gaming
Xtreme Gaming - Před 6 dny
Make him buy all the beers for a year. Btw love the vids
Liam Gordon
Liam Gordon - Před 6 dny
Nino buys all the drinks for the trip
Yeah OkayBuddy
Yeah OkayBuddy - Před 6 dny
If I had a penny for every ‘buddy’ that was said.
gungi gungi ganga
gungi gungi ganga - Před 6 dny
100% comments are about 9-0
Yeet Yaga
Yeet Yaga - Před 6 dny
When pops is more lively than 9-0😂
Další v pořadí