Teens React To DM’ing 100 Celebrities To See How Many Would Reply

61 680
2 454
 
Komentáře
FBE
FBE - Před 4 měsíci
Subscribe to our behind the scenes channel FBE2 channel for Vlogs, exclusive content, and more! https://goo.gl/fpJio3
Be part of the FBE Family! Subscribe, then hit the 🔔!
Notification Squad: We respond to comments the first 30 minutes a video is uploaded, so be sure to turn on notifications and come say hi sometime!
Thank you for supporting us all & our company! You’re all amazing!
- FBE Team
Ibrahim Mattoo
Ibrahim Mattoo - Před 3 měsíci
FBE 1:12
Gaming Hub
Gaming Hub - Před 3 měsíci
Can you do a video featuring Christopher sabet and Sean schemel?????
Luc Joannette
Luc Joannette - Před 11 hodinami
Calab back again i see grrrrr!!
Ethan Flores
Ethan Flores - Před 14 dny
I wanna try this (just because I can DM Millie Bobby Brown, Gaten, Finn, and others. (Specifically Gaten)
Landiana
Landiana - Před 15 dny
Why did no one dm lady Gaga or britney or Madonna???
Erica Ani
Erica Ani - Před 17 dny
Someone remind me why this is a trend again🙄
CaptainAardvark
CaptainAardvark - Před 25 dny
You should've showed WillNE video
Faith And Hope
Faith And Hope - Před 29 dny
👡👨🏼‍🦱🥒🌈😄🐶😁👙👚🥒🐴😃
Randy le
Randy le - Před 29 dny
Pro tip: don't let the kardashians in your pool because last thing you need is pollution
Saeed Mahjoori
Saeed Mahjoori - Před měsícem
@1:59 Golden words
Shaye Alshaye
Shaye Alshaye - Před měsícem
Why did no one dm Ryan Reynolds
Instinct
Instinct - Před měsícem
What?!? Ryan Trahan is my favorite.
Troy Powell
Troy Powell - Před měsícem
u shoulda showed tgf
Louie Stopps
Louie Stopps - Před měsícem
There youtubers though so it would work
Joshua Campbell
Joshua Campbell - Před měsícem
Me if I were in this video:
Kylie you thiccc.
ERV
ERV - Před měsícem
7:54 that ain’t beauty that’s plastic
Dari
Dari - Před 29 dny
kylie Explain how? Also, people’s look or if they are beautiful or not isn’t something objective, it’s based on subjective opinions, if you didn’t know.
kylie
kylie - Před měsícem
chiara floriano it’s not natural tho, and that shouldn’t be attractive.
The Fallen Blink
The Fallen Blink - Před měsícem
@chiara floriano yes, I agree. plastic surgery alters your beauty... but it doesn't mean she's ugly.
Owen Allison
Owen Allison - Před měsícem
Faze rug already is a celebrity so ofc it’s gonna work for him
E-Fog
E-Fog - Před měsícem
12:16
is she being serious????
quinn schider
quinn schider - Před měsícem
I hate all of this. R.I.P. normal society.
naga k
naga k - Před měsícem
????
BasicallyItsJust Selena
BasicallyItsJust Selena - Před měsícem
quinn schider ?????
Elite Gaming
Elite Gaming - Před měsícem
I use dms for nudes🤗🤗😅
Ethan Flores
Ethan Flores - Před 14 dny
DIS IS A KID FRIENDLY COMMENT SECTION EITHER CHANGE OR EXECUTION IS AT BAY!
Emilia Riley
Emilia Riley - Před měsícem
get out
perpetually confused
perpetually confused - Před měsícem
I love ryann
Cesar A Vargas
Cesar A Vargas - Před měsícem
i cant even get a reply from the FEB reactors lol
Dipak Roy
Dipak Roy - Před 17 dny
@Cesar A Vargas omg you got reply from Michelle??? She is my favorite.
Cesar A Vargas
Cesar A Vargas - Před měsícem
@Alisha May well i did get a reply from the wicked lady so jokes on u
Genesis Marroquin
Genesis Marroquin - Před měsícem
Alisha May 😂😂
Alisha May
Alisha May - Před měsícem
Cesar A Vargas maybe because feb isn’t a thing 😂
Keyao Tang
Keyao Tang - Před měsícem
tom holland had 21.5 m subscribers in june, and now has 29m
Jimine's Jammies
Jimine's Jammies - Před měsícem
Ok..?
Noobmaster 69
Noobmaster 69 - Před měsícem
Well deserved
Sasha Andrews
Sasha Andrews - Před měsícem
He deserves everything single one of them.
closer stars
closer stars - Před měsícem
Now 30.2M
sunny buenrostro
sunny buenrostro - Před 2 měsíci
daddy!?🥴🥴
Niamh Bailey
Niamh Bailey - Před 2 měsíci
Me hearing caden voice: are you 12
Me:12

Sorry caden
Just Your Average Retard
Just Your Average Retard - Před 2 měsíci
Wₕy dᵢd ₜₕᵢₛ ₜᵣₑₙd bₑcₒₘₑ ₛₒ ₚₒₚᵤₗₐᵣ lₒl
Eli Anonymous
Eli Anonymous - Před 2 měsíci
Why don't we talk about the fact that morgz' gf was on this whyyy
Seb the pleb
Seb the pleb - Před 2 měsíci
And who is that?
Jahanara Begum
Jahanara Begum - Před 2 měsíci
I love Jaxon's shirt.... LOL
Vsco Forever
Vsco Forever - Před 2 měsíci
I love faze rug
beaver rabbit 44
beaver rabbit 44 - Před 2 měsíci
that guy in the orange shirt was just over thinking everything
Michelle Pamela
Michelle Pamela - Před 2 měsíci
In what universe is Zac Effron daddy 😭
Sandra Marin
Sandra Marin - Před 2 měsíci
Michelle Pamela lmaoo
Hippity Hop
Hippity Hop - Před 2 měsíci
Zac Efron daddy?
assasinscreed45
assasinscreed45 - Před 2 měsíci
Daddy 🤢
Alex Del Genio
Alex Del Genio - Před 2 měsíci
Morgz's sister is on this. Lol 😂
Kendra Sanders
Kendra Sanders - Před měsícem
When?
Yeet Yeet
Yeet Yeet - Před 2 měsíci
Keira is on this HIS EX girlfriend not sister
NAIMA GONZALEZ
NAIMA GONZALEZ - Před 2 měsíci
it's his ex lmao
Softball Girl
Softball Girl - Před 2 měsíci
I met matrix and we are ibfs!! :)
Charlotte Van Paemel
Charlotte Van Paemel - Před 2 měsíci
The video starts with Ryan! I love him
Irfan Nasyriq
Irfan Nasyriq - Před 2 měsíci
their just human,whats the big deal?
Dipak Roy
Dipak Roy - Před 17 dny
Try getting a reply from someone who is followed by millions, then you will realize how big that is.
아로하완스
아로하완스 - Před 2 měsíci
@Alfoyd not the point,but whatever
Alfoyd
Alfoyd - Před 2 měsíci
Irfan Nasyriq they have millions of followers and fans that’s the big deal
Hannah Elisabeth
Hannah Elisabeth - Před 2 měsíci
"Hey I‘m still mad at you for dating Taylor Lautner“ lol😂👌🏼❤️
Ava D.
Ava D. - Před 2 měsíci
Huh...?
Hannah Elisabeth
Hannah Elisabeth - Před 2 měsíci
Will Smith is SOOOOOO GOOD as a YouTuber!😍🥰❤️
The Editer is sooooo good✨✨
Aman Khan
Aman Khan - Před 2 měsíci
We have a DIRECTIONER!!!💕💕💕
JoshD8705
JoshD8705 - Před 2 měsíci
You can message people on youtube, we have an inbox, I've done it before.
Gael Rosales
Gael Rosales - Před 2 měsíci
One direction! Hope they come back
Amelia Jacinto
Amelia Jacinto - Před 2 měsíci
Am I the only one who thinks Thomas is cute 🤷🏼‍♀️
Ava D.
Ava D. - Před 2 měsíci
Yes. XD
Selena Garcia
Selena Garcia - Před 2 měsíci
i would have messaged david dobrik lol
NinjaGaming
NinjaGaming - Před měsícem
*scoffs* WHY WAIT
Emzie1021
Emzie1021 - Před 2 měsíci
Personally, I would've memed Pete wentz...
remi B
remi B - Před 2 měsíci
I DM’d Alec Benjamin a few times and he’s responded🙈
evemagi
evemagi - Před 2 měsíci
That's so cool!
big teddy
big teddy - Před 2 měsíci
jason derulo liked one of my vids
Kidro
Kidro - Před 2 měsíci
i think she meant one of her vids on ig
Ivor Smith
Ivor Smith - Před 2 měsíci
You have no videos
DKdonkey0903 YT
DKdonkey0903 YT - Před 2 měsíci
You got no videos, stop lying 😑
Jake Hershey’s
Jake Hershey’s - Před 2 měsíci
big teddy you got no vids.
Tiffany Blyth
Tiffany Blyth - Před 2 měsíci
HAHA love thisssss
Talking Shiv
Talking Shiv - Před 2 měsíci
*These videos are cool but there's really no point*
Says while doing a reaction video.
Ramon Gonzalez
Ramon Gonzalez - Před 2 měsíci
I got a message from Selena Gomez once when I was 16. She said, "thx"!
anotherbillieeilishfan
anotherbillieeilishfan - Před 2 měsíci
Omg ur so lucky I love her so much lol
Mick J
Mick J - Před 2 měsíci
LoL
Axhiba
Axhiba - Před 2 měsíci
Good for youu
Mountain bike Ben
Mountain bike Ben - Před 2 měsíci
I got a dm from merkules so that was sick
Nai
Nai - Před 2 měsíci
Røsedits woah, sick
Røsedits
Røsedits - Před 2 měsíci
I got a message from my mom!
ayam_zar
ayam_zar - Před 2 měsíci
Omg! Ryan!
Nonameartsgirl
Nonameartsgirl - Před 2 měsíci
(OcO) (O-o) (O_—)
weekendplayground
weekendplayground - Před 2 měsíci
0:47 youtube actually had a personal message option before.
Sparkycollin
Sparkycollin - Před 2 měsíci
@weekendplayground LOL
weekendplayground
weekendplayground - Před 2 měsíci
Sparkycollin maaan, i didn’t know that
Sparkycollin
Sparkycollin - Před 2 měsíci
they still do
Yuur Lessa
Yuur Lessa - Před 2 měsíci
OMG MATT OX😭😭😭😭💕💕💕
Lucia Heinrichs
Lucia Heinrichs - Před 2 měsíci
I love Jaxon for writing with Robert Downey Jr❤️
Curtis Pronk
Curtis Pronk - Před 2 měsíci
Buddy talking at 1:55 is stupid most videos on youtube have no point
Black Parade
Black Parade - Před 2 měsíci
He's genius 😂
Yoink boink
Yoink boink - Před 2 měsíci
The Asian chick is a damn thot.
tima
tima - Před 2 měsíci
why?
Prabal Raghubanshi
Prabal Raghubanshi - Před 2 měsíci
My friend is just a normal guy without any tick marks and he legit got a pretty long message reply from the man Cristiano Ronaldo!
Facts
Facts - Před měsícem
Lies
Prabal Raghubanshi
Prabal Raghubanshi - Před 2 měsíci
@Zara Zaman Nopeee
Zara Zaman
Zara Zaman - Před 2 měsíci
Prabal Raghubanshi no way!!!!! You’re lying right?!
Good morning Bro YouTube Channel
🙈🙈 do people think these celebrities run their own accounts 😂
ZidaKnow
ZidaKnow - Před 2 měsíci
Good morning Bro CHvideos Channel some of them does
ser srfth
ser srfth - Před 2 měsíci
i cannot believe that nobody here even thinks about that.
James Goodwin
James Goodwin - Před 2 měsíci
They should have done steph curry i sae him on there
Další v pořadí